خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

زندگی نامه حاج داوود محمدي 

 

 

خانه بين المللي پينگ پنگ قزوين مجهزترين و زيبا ترين مجموعه تنيس روي ميز در خاورميانه اثري ماندگار از حاج داوود محمدي

 

داوود محمدی به سال 1342 در یک خانواده مذهبی و متوسط در خیابان سعدی قزوین محله شیخ­آباد دیده به جهان گشود. وی تحصیلات ابتدایی را از دبستان رزبان آغاز کرد و دوران راهنمایی و متوسطه را در مدرسه راهنمایی بهار و دبیرستان­های امیرکبیر و دکتر شریعتی در سال 1359 به اتمام رسانید.

محمدی در سال 1362 وارد دانشگاه علوم قضایی تهران شد و به سال 1365 با معدل 17/53 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته حقوق قضایی گردید و در ادامه تحصیلات در سال 1373 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی با معدل 17/25 شد. داود محمدی همزمان با فعالیت­های علمی، مسئولیت­های متعددی را در دستگاه قضایی بر عهده گرفت و در کنار آن به تدریس مباحث حقوقی در دانشگاه­های مختلف کشور پرداخت. آشنایی با آموزه­های آکادمیک حقوقی در معتبرترین مراکز علمی کشور در کنار حضور در مناسب مهم قضایی و کسب تجربیات ارزشمند عملی موجب شد تا زمینه انجام پروژه­های مطالعاتی و پژوهشی در ایشان فراهم گردد و حاصل آن تهیه و تدوین ده­ها پروژه تحقیقاتی است که برخی از آن­ها در نشریات معتبر و برخی نیز به صورت کتاب مستقل چاپ و در اختیار علاقمندان و دانش­پژوهان قرار گرفته است. آثاری چون مسئولیت مدنی و کیفری پزشکان، اعاده حیثیت در حقوق ایران، قوه قضائیه و پیشگیری از وقوع جرم، سیر قوانین مبارزه با مواد مخدر، بزهکاری اطفال، ریشه­ها و راه­حل­ها، سقط جنین، سرقت مستوجب حد، تطبیق قوانین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و ... نمونه­ای از فعالیت­های علمی و تحقیقاتی داود محمدی است.

علاوه بر موارد مذکور کتاب­های مجازات­های جایگزین، خط شاهد و رباعی در پرانتز از دیگر تألیفات و آثار ایشان است که چاپ و انتشار یافته است.

یکی دیگر از ابعاد شخصیتی داود محمدی فعالیت­های هنری و ادبی ایشان است. علاقه وافر وی به فرهنگ و ادب این مرز و بوم و پیوند عمیق او با شعر و هنر این سرزمین کهن توام با قریحه ذاتی و لطافت طبع خدادادی موجب شد که از 15 سالگی به سرودن شعر و حضور جدی در جلسات و محافل ادبی روی آورد و به مرور به شاعری چیره دست که سروده­هایش آدمی را تسخیر می­کند، تبدیل شد.

محمدی با عنوان اولین مسئول شعر و ادب نشریه ولایت قزوین سهم بسزایی در رشد و تعالی شعر استان داشت. او در سرودن غزل، رباعی و انواع دیگر شعر تواناست و اگر بگوییم رباعیات دلنشینش از شاهکارهای شعر امروز است سخنی به گزافه نگفته­ایم.

محمدی همپای فعالیت­های گسترده قضایی، علمی و ادبی در عرصه­های ورزشی نیز حضوری جدی و اثرگذار داشت و کسب عناوین متعدد قهرمانی در رشته­های فوتبال، کشتی و تنیس روی میز در سطح استان و کشور از وی چهر­ه­ای مطرح و شایسته در سطح ورزش  به نمایش گذاشت. وی پس از دوران قهرمانی در سال­های 1365، 1366و از سال 1369 تا کنون ریاست هیات تنیس روی میز استان قزوین را عهده­دار می­باشد. حضور ایشان در راس هیات مذکور باعث ارتقاء همه­جانبه این رشته گردید و با برنامه­ریزی­های اصولی و کارآمد نامبرده قهرمانان استان سال­ها بر قله افتخارات ورزش کشور قرار گرفته­اند. برگزاری 7 دوره مسابقات معتبر بین­المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان، کسب ده­ها عنوان قهرمانی در رده­های سنی مختلف در عرصه­های ملی و بین­المللی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین خارجی و اعزام تیم قزوین به کشورهای چین، کره شمالی، ترکیه، آذربایجان، مجارستان، قبرس و ... به ویژه پیگیری ساخت خانه پینگ­پنگ استان قزوین که در سطح خاورمیانه بی­نظیر است دفتر افتخارات سکان­دار تنیس روی میز قزوین را کامل­تر کرده است.

بیش از 25 سال سابقه در کارهای اجرایی، قضایی، ورزشی ونزدیک به 20 سال تدریس دروس مختلف حقوقی، جامعه شناسی، تاریخ اسلام و تربیت­بدنی در دانشگاه­های کشور از محمدی مدیری کارآمد، آگاه و توانمند در ابعاد مختلف ساخته است.

آن­چه بیش از همه  در مورد داود محمدی گفتنی است خصلت تواضع و مردمی بودن نامبرده است. اهتمام و تلاش وی در پیگیری و حل و فصل مشکلات کوچک و بزرگ مردم از وی چهر­ه­ای محبوب و دوست­­داشتنی در جامعه و نزد افکار عمومی به تصویر کشیده است و در یک کلمه در میان مردم بودن و برای مردم بودن از روش­های عملی ایشان است که مردم فهیم و صمیمی استان سال­هاست نظاره­گر آن بوده و گواهان صادقی برای این مدعا می­باشند.

داود محمدی انسانی صمیمی، آگاه، دقیق و باهوش است که این خصلت­ها در عرصه­های گوناگون اجتماعی بارها آشکار گردیده و هر کس محمدی را می­شناسد بر حسن خلق، تواضع و فروتنی وی در برخورد با اقشار مختلف مردم گواهی می­دهد و در  همه جا سخن از جدیت وی در حل و فصل مشکلات مردم است.

داود محمدی بر عمل­گرایی، تعادل و دوری از عصبیت سیاسی و جنجال آفرینی تاکید می­کند و اعتقاد دارد کشمکشهای بی نتیجه سیاسی مردم را خسته کرده و بجای صرف انرژی برای این موارد بایستی همه نیروها و توانمندی های خود را در هر شرایطی در جهت ارتقاء سطح زندگی مردم و خدمت به آنان به کار بست.

در خاتمه چکیده­ای از سوابق اجرایی، قضایی، علمی، ورزشی و ادبی ایشان را مرور می­کنیم.

 

سوابق اجرایی و قضایی

1ـ مدیر کل بازرسی استان زنجان

2ـ معاون اجرایی ستاد احیاء و امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان

3ـ رئیس دادگاه تجدید نظر و معاونت دادگستری استان زنجان

4ـ دبیر شورای عالی حفظ حقوق بیت­المال و دبیر شورای قضایی استان زنجان

5ـ مشاور عالی تربیت­بدنی استان قزوین

6ـ رئیس شورای دستگاه­های نظارتی استان زنجان

7ـ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان

8ـ رئیس مجمع خیرین ورزشیار استان قزوین

9ـ مسئول پیگیری و رابط اداره کل بازرسی استان تهران و استان­های قزوین و زنجان

 

سوابق ورزشی

1ـ رئیس آموزش فدارسیون تنیس روی میز آسیای میانه

2ـ مشاور ورزشی وزارت مسکن و شهرسازی کشور

3ـ عضو هیات رئیسه فدراسیون تنیس روی میز کشور

4ـ رئیس هیات تنیس روی میز استان قزوین

5ـ عضو هیات رئیسه کشتی و سوارکاری استان قزوین

6ـ دارای کارت داوری با درجه ملی و مربیگری با درجه بین­المللی تنیس روی میز (که بالاترین درجه مربیگری کشور است)

 

سوابق علمی و ادبی

1ـ مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای قزوین و زنجان

2ـ عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی علامه قزوینی

3ـ مدرس دانشگاه­های پیام نور قزوین، ابهر و بوئین­زهرا

4ـ مدرس دانشگاه عالی کار قزوین

5ـ مدرس دانشگاه علمی کاربردی قوه قضائیه

6ـ تهیه و تدوین بیش از 15 پروژه پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه مسائل مختلف حقوقی و مدیریتی که گزیده­­هایی از آن­ها در مجلات معتبر و نشریات سراسری و محلی به چاپ رسیده است.

7ـ چاپ و انتشار کتاب­های حقوقی و ادبی (مجازات­های جایگزین،  خط شاهد و رباعی در پرانتز)

سايت خانه پينگ پنگ ايران براي ايشان آرزوي موفقيت و توفيق روز افزون را در عرصه ورزش از خداوند خواستار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 / 12 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد